خاکستر نقره ای

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ

the most important message ever





...Trust me






جمله ای که دیدید و می بینید، اهمیتش غیر قابل وصفه! شاید وقتی دیدینش به اهمیت و معنای واقعیش پی نبردید. (هر چند مطمئن هستم یکیتون به معنای حقیقی این جمله پی  برده.) اما خواهش من اینه حتما به این پیشنهاد من عمل کنید.

پی نوشت: دلیل نوشته شدن پیغام و بعد اومدن به ادامه ی مطلب برای توضیحات، اهمیت شایان پیغام رو نشون! باید کلش یه پست رو پر کنه.



نوشته شده توسط امیر کاج
ساخت وبلاگ در بلاگ بیان، رسانه متخصصان و اهل قلم
آخرین مطالب

the most important message ever

دوشنبه, ۱۶ فروردين ۱۳۹۵، ۱۲:۴۴ ق.ظ




...Trust me






جمله ای که دیدید و می بینید، اهمیتش غیر قابل وصفه! شاید وقتی دیدینش به اهمیت و معنای واقعیش پی نبردید. (هر چند مطمئن هستم یکیتون به معنای حقیقی این جمله پی  برده.) اما خواهش من اینه حتما به این پیشنهاد من عمل کنید.

پی نوشت: دلیل نوشته شدن پیغام و بعد اومدن به ادامه ی مطلب برای توضیحات، اهمیت شایان پیغام رو نشون! باید کلش یه پست رو پر کنه.

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۰۱/۱۶
امیر کاج

نظرات  (۱)

سلام. من اهمیتش رو درک نکردم.
ضمنِ این که از اون وبلاگ کوچیدم. جای میهن بلاگ بزن بلاگ اسکای. قبلی رو به زودی میبندم، که خودم باشم و آرشیوش و کس دیگه ای نباشه.

ارادت.
پاسخ:
اینکه رفیقام بهم اعتماد داشته باشن مهمه دیگه، مهم نیست؟! اینکه بتونن حرفاشون رو با خیال راحت با هام بزنن رمزاشون رو با خیال راحت بدن و... می دونی چی میگم؟!:دی

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی